• وبلاگ : مريم بانو
  • يادداشت : گلچين قوانين
  • نظرات : 5 خصوصي ، 18 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + عهعغ 
    ايميتو بخون خواهر جون
    وبلاگ غزل پست مدرن رسيدن يك سال تكراري و مسخره ديگر ، يك سال سرشار از غم و ابتذال و دروغ ، يك سال ديگر هيچ و هيچ و هيچ را مي خواست به تو و همه دوستان وبلاگ نويس تبريك و تسليت بگويد اما ديد وقتي از بالا به اين همه خالي نگاه كني مورچه اي هستي كه بايد جدا از گذشته و آينده بچسبي به حال و لبخند بزني به جنازه اي كه گاهي خوابهاي قشنگي مي بيند پس همين دقيقه بر تو مبارك باد و ديوانه وار از زندگي لذت ببر... وحشيانه! عقل عذابت نمي دهد؟!!!!!!! به اميد لحظه هاي خوبي كه در اين لحظه داري و مگر آينده چيزي جز وقوع حال در زماني ديگر است؟!!!!

    با سلام خدمت شما مريم عزيزم . از اينکه با امدنت وبم را مزين ساختي کمال تشکر را از شما دارم . من هم عيد نوروز رو به تو عزيزم تبريک ميگم و براي تو عزيز و ديگر خوانندو مريم بانو آرزوي موفقيت در سال جديد رو دارم . در ضمن خيلي خوشحالم كه با گلستان وبت آشنا شدم . ارادتمند طلا بانو

    اپ كردي خبرم كن

    عيدت مبارك.

    اميدوارم سال بعد سال خوبي باشه.

    آمدم.مطلبت را پيدا نكردم.

    چرا ازدواج موقت رو ترويج مي كنيد

    به اين دلايل:

    - ازدواج موقت راهي است به سوي ازدواج دائم.

    - ازدواج موقت گناه و احساسش را در جامعه کاهش مي دهد.

    - ازدواج موقت باعث کاهش مشکلات رواني و افسردگي در جامعه مي شود.

    - ازدواج موقت فرق اساسي با ازدواج دائم ندارد.

    - پسر 17 ساله ازدواج دائم نمي تواند بکند، اما مي تواند به خواهرش تجاوز کند.

    - ازدواج موقت سنت نيست، راه حل است.

    - ازدواج موقت کار غلطي نيست، چون خدا چندين بار در قرآن به آن اشاره کرده.(نکند شما هم مثل مادر من فکر مي کنيد از خدا هم بيشتر مي دانيد و مي فهميد؟)

    - روز حساب مردم نزديک شد و آنان همچنان به غفلت رويگردانند.(پيامبران1)

    - در جامعه ما که آمار طلاق در حال افزايش است، به طور چشم گيري ازدواج در حال از دست دادن محبوبيتش است. ازدواج موقت مي تواند به جذابيت ازدواج دائم کمک کند.

    - ترويج ازدواج موقت و انجام دادن آن کار عجيبي نيست،بر عکس کسي که عقل دارد و آگاهي اگر اين کار را نکند مورد تعجب است.اينقدر در مورد ثواب ازدواج (دائم و موقت) سخن گفته شده که حجت کامل شده است.

    - دختر و پسر ها هميشه، تا اين دنيا وجود دارد، عاشق هم مي شوند(متاسفانه،چون عشقي که بدون گذراندن مرحله دوست داشتن باشه پوچ است.) دست همديگر را مي گيرند، همديگر را بغل مي کنند و ...،پس آدم مگه عقلش کم هست، وقتي که مي شود در عرض 30 ثانيه خود را از گناه دور کرد، با تعيين 2 تا چيز،مدت زمان محرميت و مهريه محرميت و ذکر اين دو(من زوج تو مي شوم به مدت... و با مهريه...) از طرف دختر و گفتن کلمه "قبول دارم" (کاملاً به صورت فارسي) از طرف پسر، و گناه کبيره ي زنا را به صواب بي انتهاي ازدواج تغيير داد؟.حالا حتماً بعضي ها مي گند من که وقتي دوست پسرم را دوست دارم خب همه کاري مي گذارم با من انجام دهد، جواب شما را قرآن مي دهد: اعمال آنهايي را که به آخرت ايمان ندارند در نظرشان بياراستيم. از اين روي سرگشته مانده اند.(مورچه4)

    خب اگر شما هم مي خواهيد ازدواج موقت کنيد به دوستتان بي هيچ تاملي بگوييد(مطمئن باشيد ضرر که نمي کنيد هيچ،ثواب هم مي کنيد و اطمينان داشته باشيد رابطه شما سر مطرح کردن اين موضوع خدشه دار نمي شود، فقط به جاي کلمه ازدواج موقت که جامعه ما بخصوص خانم ها نسبت به آن حساس هستند از اصطلاحات من در آوردي مثل:دوست دختر و پسر اخلاقي، دوست دختر و پسر شرعي، دوست دختر و پسر اسلامي و ... استفاده کنيد.)،وبلاگ من را بهش نشان دهيد، اگه کوتاه نيامد به من بگيد باهاش صحبت کنم،آخه من نم دانم، چرا ما سر موضوع به اين روشني و منطقي بحث مي کنيم؟

    اين موضوع را با همه (در چت،کلاس درس،جمع دوستان،خانواده و ...) در ميان بگذاريد.

    با سلام

    از لطف شما سپاسگزارم. چرا اينطور فکر مي کنيد؟ اين راهي است که همه ي ما رفته ايم و حالا نوبت شماست. با توجه به امکاناتي که اکنون در اين قلمرو وجود دارد به يقين بسيار موفق تر از ما خواهيد بود. در مورد لينک هم موجب افتخار و امتنان اينجانب است. اما در مورد لينکهاي مفيد، اگر منظور شما لينکهاي عمومي است در کنار صفحه سمت چپ لينکهاي مفيد را داده ام و مي توانيد از آنها استفاده کنيد و در سمت راست هم در قسمت لينکستان لينک مطالب مهم ( به نظر خودم) را داده ام. ولي اگر منظور لينکهاي حقوقي است متاسفانه دوستان زيادي در اين عرصه فعاليت ندارند. فارغ از لينکهاي حقوقي قسمت دوستان در وبلاگ حقوق اساسي نيز چند لينک حقوقي داخلي و خارجي مفيد را مي توانيد بيابيد. در سايت حقوقدان نيز که متعلق به دوستم آقاي علي حاجي پور است مي توانيد لينکهاي حقوقي خوبي را بيابيد.

    پيروزي شما دوست جوانم در کسب علم و تحقيق را خواستارم

    با سلام خدمت شما

    از اينكه لطف كرديد و وبلاگ اينجانب را بازديد نموديد سپاسگزارم. البته كنترلر را من نگذاشته ام و با تغيير قالب وبلاگ ايجاد شده است و در تلاش هستم كه آن را بردارم. به هر تقدير پوزش مي طلبم.

    تصور مي كنم كه شما هم حقوق خوانده ايد - يا مي خوانيد - بله من هم حقوق مي خوانم و اكنون دانشجوي سال آخر دكتري حقوق عمومي در فرانسه هستم و ايضاً وكيل دادگستري.

    در مورد بحثهاي حقوقي مربوط به خانمها پيشنهاد مي كنم سري به وبلاگ قانون بزنيد و در هر مورد بحث و نظر خود را ارئه دهيد تا همگي بتوانيم بحث كنيم. به نظرم مفيد خواهد بود.

    اميدوارم بتوانيم همكاريهاي علمي مفيدي در آينده داشته باشيم و پيشاپيش فرا رسيدن سال نو را نيز به شما تبريك گفته و سالي سرشار از شادكامي و كاميابي را براي شما آرزومندم.

    پيروز باشيد

    سلام

    در کشور ما ( متاسفانه ) نفوذ عقايد اعراب زياد شده

    . يکي از اعتقادات اعراب هم اينه که به زنان به چشم يک برده نگاه ميشه

    قوانين جمهوري اسلامي هم گواه اين مدعاست . به اميد روزي که به همه انسانها از هر نژاد و جنسيت و ... به يک چشم نکاه بشه

    + opposition 

    سلام

    خوبي خانوم وكيل

    بابا عجب قانون مسخره اي داريم خودمونم خبر نداريما

    چرا هر چي امتيازه دادن به مردا؟

    راستي تو اين قانونتون چيزي راجع به وظايف مردا ننوشته؟

    وبلاگت خيلي قشنگه

    اميدوارم هميشه موفق باشي

    و همين روحيه رو داشته باشي

    سلام

    بتور كنيد در جامعه ما مرد بودن به جز بد بختي چيز ديگري براي ما ندارد

    زيرا در جايي كه قانون نباشد فرقي ندارد كه مرد باشيد يا زن

    سلام

    اكثر اين قوانن توجيهاتي داره و همچنين تفسيرهايي . نه اينكه پدر صددرصد در ازدواج دختر باكره موثره و هركاري دلش خواست ميتونه بكنه .هر قانوني براي خودش معاني مختلفي داره كه بايد در موردش بحث تخصصي انجام بشه .

    اما در مورد نصف بودن ديه زن كاملا موافقم كه حتما بايد در اينمورد اقدامي بشه و تجديدنظري اساسي صورت بگيره . كه اميدوارم هرچه زودتر اين كار انجام بشه كه بعيد ميدونم .موفق باشي

    شاد باش و آرام و پرصلابت ...اون وقت اين قوانينم نمي تونن بشكننت.منم مثه تو دلم مي خواد سر هرچي نامردي از جا بكنم

    سلام

    وبلاگ جالب و مفيدي داذي

    در صورت تمايل ميتوانيم با هم تبادل لينك داشته باشيم

    سال خوبي را هم براي شما اروز مسكنم

    موفق باشيد

    زواري

    واقعا متاسفم!!
    salaam.harvaqt shomaa esm e blog e mano dorost neveshti manam dastooraate shomaa ro moo be moo ejraa mikonam hatman :D pishaapish saale no mobaarak azziam.blog e no ham mobaarak :)
       1   2      >