سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گلچین قوانین - مریم بانو
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
جمعه 84 اسفند 26 ساعت 7:21 عصرگلچین قوانین

ماده 1041 قانون مدنی : ولی می تواند اقدام به تزویج طفل نابالغ اعم از پسر و دختر نماید با رعایت مصلحت او !!!(این که اصلا " حرف زدن نمی خواد )

ماده 1043 قانون مدنی : نکاح دختر باکره اگر چه به سن بلوغ رسیده باشد موقوف به اجازه پدر و جد پدری وی می باشد(حالا اومدیم و 12 ساله بی کره بود اون وقت عقلش میکشه که ازدواج کنه یعنی بکارت معیار تشخیص صلاح برای یک انسانه )

طبق ماده 1133 قانون مدنی مرد هر وقت که بخواهد می تواند زن خود را طلاق دهد و در صورت مبتلا بودن به امراض خاص میتواند فسخ نکاح کند که به مراتب آسان تر از طلاق است ولی زن در صورت مواجه شدن با چنین امراضی نمی تواند از حق فسخ استفاده کند

و دوباره 1133 مرد میتواند هر وقت که بخواهد زن خود را طلاق دهد (جدیدا" سر وتهش رو قیچی کردن یعنی محدویت گذاشتن )

ماده 630 قانون مجازات اسلامی : هرگاه مردی همسر خورد را در حال زنا با مرد اجنبی مشاهده کند و علم به تمکین زن داشته باشد میتواند در حال هر دوی آنها را به قتل برساند و در صورتی که زن مکره باشد میتواند مرد را به قتل برساند و حکم ضرب و جرح هم مانند قتل است( حالا این آقا خودش شخصا" نقش قاضی و محکمه و اجرای احکام رو بازی میکنه به کنار )

ماده 209 ق. م. ا . هرگاه مرد مسلمانی عمدا" زن مسلمانی را بکشد محکوم به قصاص است لیکن باید ولی زن قبل از قصاص قتل نصف دیه مرد را به او بپردازد(زن نصف آدمه !!)

ماده 258 همان قانون :هرگاه مردی زنی را به قتل رساند ولی دم حق قصاص قاتل را با پرداخت نصف دیه دارد و در صورت رضایت قاتل  میتواند به مقدار دیه یا کمتر با بیشتر از آن مصالحه نماید

ماده 119 تصریح میکند : شهادت زنان به تنهایی یا با ضمیمه مرد لواط را ثابت نمیکند

ماده 137 قذف با دو بار اقرار یا شهادت دو مرد عادل ثابت میشود !

ماده 119 سرقتی که مستوجب حد است از یکی از راههای زیر ثابت می گردد :

1- شهادت دو مرد عادل

طبق ماده 74 زنا چه موجب حد جلد باشد و چه موجب رجم با شهادت چهار مرد عادل یا سه مرد عادل و دو زن عادل ثابت میشود (یعنی دوتازن جای یک مرد )

طبق مواحد الحاقی به ماده شرایط قضاوت زنان هم که قاضی نمیشوند البته دارن از شمول اجرای قانون کم می کنن مثلا " ما میشمیم قاضی خانواده !!

اینجوری کم تر دلمون می شکنه !

* وبلاگ قبلی رو حذف کردم گفتم یه چکیده ای بنویسم بهم برنخوره !

* کلیپ مرکز فرهنگی  زنان رو هم از اینجا ببینین !

* یه سر برین تواینک پایین وبلاگ (پرشی استت) بعد برین نحوه ورود کاربران ببین مرگ من واژه های کلیدی که اومدن تو چیه ؟؟

*گنجی آزاد شد ...هورااااااااااااااااااااا


متن فوق توسط: مریم بانو نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)
درباره خودم
گلچین قوانین - مریم بانو
مریم بانو
ما ، در هیات پروانه ی هستی ، با همه ی توانایی ها و تمدن هامان شاخکی بیش نیستیم ! برای زمین هفتاد کیلو گوشت با هفتاد کیلو سنگ هیچ تفاوتی ندارد . یادمان باشد کسی مسئول ِ دلتنگی ها و مشکلات ما نیست ! اگر ردِ پایِ دزد آرامش و سعادت را دنبال کنیم سرانجام به خودمان خواهیم رسید که در انتهای هر مفهومی نشسته ایم و همه ی چیزهای تلنبار مربوط ونامربوط را زیر و رو می کنیم (حسین پناهی)
لوگوی من
گلچین قوانین - مریم بانو
اشتراک در خبرنامه
 
جستجو در کل مطالب
 :جستجو

جستجو در کل مطالب این وبلاگ، حتی مطالب بایگانی شده!