• وبلاگ : مريم بانو
  • يادداشت : گلچين قوانين
  • نظرات : 5 خصوصي ، 18 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    آمدم.مطلبت را پيدا نكردم.

    چرا ازدواج موقت رو ترويج مي كنيد

    به اين دلايل:

    - ازدواج موقت راهي است به سوي ازدواج دائم.

    - ازدواج موقت گناه و احساسش را در جامعه کاهش مي دهد.

    - ازدواج موقت باعث کاهش مشکلات رواني و افسردگي در جامعه مي شود.

    - ازدواج موقت فرق اساسي با ازدواج دائم ندارد.

    - پسر 17 ساله ازدواج دائم نمي تواند بکند، اما مي تواند به خواهرش تجاوز کند.

    - ازدواج موقت سنت نيست، راه حل است.

    - ازدواج موقت کار غلطي نيست، چون خدا چندين بار در قرآن به آن اشاره کرده.(نکند شما هم مثل مادر من فکر مي کنيد از خدا هم بيشتر مي دانيد و مي فهميد؟)

    - روز حساب مردم نزديک شد و آنان همچنان به غفلت رويگردانند.(پيامبران1)

    - در جامعه ما که آمار طلاق در حال افزايش است، به طور چشم گيري ازدواج در حال از دست دادن محبوبيتش است. ازدواج موقت مي تواند به جذابيت ازدواج دائم کمک کند.

    - ترويج ازدواج موقت و انجام دادن آن کار عجيبي نيست،بر عکس کسي که عقل دارد و آگاهي اگر اين کار را نکند مورد تعجب است.اينقدر در مورد ثواب ازدواج (دائم و موقت) سخن گفته شده که حجت کامل شده است.

    - دختر و پسر ها هميشه، تا اين دنيا وجود دارد، عاشق هم مي شوند(متاسفانه،چون عشقي که بدون گذراندن مرحله دوست داشتن باشه پوچ است.) دست همديگر را مي گيرند، همديگر را بغل مي کنند و ...،پس آدم مگه عقلش کم هست، وقتي که مي شود در عرض 30 ثانيه خود را از گناه دور کرد، با تعيين 2 تا چيز،مدت زمان محرميت و مهريه محرميت و ذکر اين دو(من زوج تو مي شوم به مدت... و با مهريه...) از طرف دختر و گفتن کلمه "قبول دارم" (کاملاً به صورت فارسي) از طرف پسر، و گناه کبيره ي زنا را به صواب بي انتهاي ازدواج تغيير داد؟.حالا حتماً بعضي ها مي گند من که وقتي دوست پسرم را دوست دارم خب همه کاري مي گذارم با من انجام دهد، جواب شما را قرآن مي دهد: اعمال آنهايي را که به آخرت ايمان ندارند در نظرشان بياراستيم. از اين روي سرگشته مانده اند.(مورچه4)

    خب اگر شما هم مي خواهيد ازدواج موقت کنيد به دوستتان بي هيچ تاملي بگوييد(مطمئن باشيد ضرر که نمي کنيد هيچ،ثواب هم مي کنيد و اطمينان داشته باشيد رابطه شما سر مطرح کردن اين موضوع خدشه دار نمي شود، فقط به جاي کلمه ازدواج موقت که جامعه ما بخصوص خانم ها نسبت به آن حساس هستند از اصطلاحات من در آوردي مثل:دوست دختر و پسر اخلاقي، دوست دختر و پسر شرعي، دوست دختر و پسر اسلامي و ... استفاده کنيد.)،وبلاگ من را بهش نشان دهيد، اگه کوتاه نيامد به من بگيد باهاش صحبت کنم،آخه من نم دانم، چرا ما سر موضوع به اين روشني و منطقي بحث مي کنيم؟

    اين موضوع را با همه (در چت،کلاس درس،جمع دوستان،خانواده و ...) در ميان بگذاريد.