سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1-2-3-4-5-6-7 - مریم بانو
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
سه شنبه 85 آبان 9 ساعت 10:3 عصر1-2-3-4-5-6-7

-عجب گیر و داری ایست این معلق بودن ! اینکه از بی کسی می ترسی و هی متوسل میشوی و از بی او بودن هراس میکنی ! ولی به یکباره همه مناجات ها را با سوالاتی که بی پاسخ مانده اند و پاسخ دار ها هم جایی را در موهومات پر نکرده اند را بی مورد می بینی !(گزاره چرا اینقدر از نهاد فاصله گرفت نمی دانم )

وقتی خوب بودن را دوست داری و دوست داری که حتی بی معبود هم خوب باشی شاید ضرری هم نداشته باشد اگر معبود را قبول کنی و چشم ببندی بر تمام ؟؟؟؟ها

ولی هنگام ذکر ها وتمنا ها باز به هپروت ؟؟؟؟یا بیداری ؟؟؟؟ می روی و عذاب اینکه نمی دانی کدام هپروت است و کدام بیداری !

عقلی که قبول نمی کند و واحساسی که می طلبد !

وقتی لزومی به گریه نمی بینی وقتی هنگام مناجات ته دلت را احساس میکنی و ناگهان لزومی به مناجات نمی بینی برای ؟؟؟؟ها

وقتی خواب هایت به یادت می آیند و اینکه دیگر مدتها است آنها را ندیده ای !

و هی میان هویت مردد خوابهای مختلف پرسه میزنی !

عذاب شدیدی است عالم ؟؟؟؟ ها و بی پاسخی ها و احساسی که یا خودش هی میشود یا هل اش میدهند !

*

2-شما فکر میکنین با روزی 3 ساعت درس خوندن و 2 روز 2 روز استراحت دادن به خود ارجمندم می تونم به جایی برسم ..فکر کنم اون وسط مسطا باشم .مثل همیشه !

*

3-دیدین کسی تا حالا از شرمندگی براتون فیس کنه ؟؟؟؟؟

*

4-می خواهم دست بزنم

دور می شود

سکوت می کنم

تکان نمی خورم،مثل یک گیاه

جم نمی خورم مثل یک وزغ

او پیش می آید

تا می خواهم چیزی بگویم

قاصدک دور می شود

نمی دانم ،این باد

از کجا می آید یک دفعه

(تئودور 9 ساله از هلند )

*

5-تصمیم گرفتم هر وقت این مثلا" درس خوندم تموم شد دیوان حافظ رو حفظ کنم ..عاشقشم ..

*

6- مجموعه تسته ای حقوق مدنی تموم شد حقوق تجارت رو هم تا تجارت 3 خوندم ..حالا مونده متون فقه - آیین دادرسی مدنی ومتون حقوقی از همه سخت تره چون منبع ما یه چیز دیگه بوده منبع ارشد یه چیز دیگه !!

منبع ما :

legal text

منبع اونا:

law text

7-اینا رو چرا به شما میگم چون اینجا غر میزنم

***

فریده غیرت :اعتراض برای رفع تبعیض مبارزه با اسلام و حکومت نیست(متن کامل)  

 

 


متن فوق توسط: مریم بانو نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)
درباره خودم
1-2-3-4-5-6-7 - مریم بانو
مریم بانو
ما ، در هیات پروانه ی هستی ، با همه ی توانایی ها و تمدن هامان شاخکی بیش نیستیم ! برای زمین هفتاد کیلو گوشت با هفتاد کیلو سنگ هیچ تفاوتی ندارد . یادمان باشد کسی مسئول ِ دلتنگی ها و مشکلات ما نیست ! اگر ردِ پایِ دزد آرامش و سعادت را دنبال کنیم سرانجام به خودمان خواهیم رسید که در انتهای هر مفهومی نشسته ایم و همه ی چیزهای تلنبار مربوط ونامربوط را زیر و رو می کنیم (حسین پناهی)
لوگوی من
1-2-3-4-5-6-7 - مریم بانو
اشتراک در خبرنامه
 
جستجو در کل مطالب
 :جستجو

جستجو در کل مطالب این وبلاگ، حتی مطالب بایگانی شده!