سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لابد باید که تولدم مبارک باشد ! - مریم بانو
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
پنج شنبه 85 آذر 9 ساعت 12:19 صبحلابد باید که تولدم مبارک باشد !

به مناسبت انتساب این وبلاگ به من و و به علت رعایت مناسبت ها و پاسداشت نسب و انتساب و مناسبت

این مطلب به مناسبت تولد من است !

چند سالی است که نمیدانم باید از تولد خوشحال بود یانه !! و علت خلایق که عدم نیستی است و زندگی بهتر از عدم است چون عدم قابل لمس نیست و زندگی قابل لمس است. لذا عدم بهتر است هنوز در من اثری نداشته چون قیاسی که نمونه ای مبهم باشد قابل انجام نیست و قیاس از نظر حقوقدانان بی ارزش و منطقیون کم ارزش است !

ولی چیزی که حقیقت است منی هستم که تایپ میکنم ! منی که تقاضای عکس العمل از اطراف دارم نباید خود بی عمل بمانم !

من شروع خود را به یاد دارم ! شاید بگویید آری در عالم مالیخولیا ! ولی نه من به یاد دارم

لابد باید تبریک گفت ! لابد باید خوشحال بود ! لابد باید امید داشت ! لابد باید زنده بود !! و لابد لابد لا بد

لذا

تبریک ! نشاط ! امید ! زندگی ! و لابد های که هستند و خواسته و ناخواسته یا تحمیل میشوند ! یا انتخاب می شوند ! و یا گونه ای میشوند که خودمان هم نمی فهمیم شده اند!

تولدم مبارک !

وبلاگ اصلی من http://maryamblog.blogfa.com


متن فوق توسط: مریم بانو نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)
درباره خودم
لابد باید که تولدم مبارک باشد ! - مریم بانو
مریم بانو
ما ، در هیات پروانه ی هستی ، با همه ی توانایی ها و تمدن هامان شاخکی بیش نیستیم ! برای زمین هفتاد کیلو گوشت با هفتاد کیلو سنگ هیچ تفاوتی ندارد . یادمان باشد کسی مسئول ِ دلتنگی ها و مشکلات ما نیست ! اگر ردِ پایِ دزد آرامش و سعادت را دنبال کنیم سرانجام به خودمان خواهیم رسید که در انتهای هر مفهومی نشسته ایم و همه ی چیزهای تلنبار مربوط ونامربوط را زیر و رو می کنیم (حسین پناهی)
لوگوی من
لابد باید که تولدم مبارک باشد ! - مریم بانو
اشتراک در خبرنامه
 
جستجو در کل مطالب
 :جستجو

جستجو در کل مطالب این وبلاگ، حتی مطالب بایگانی شده!