سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عنوان ندارم بذارم - مریم بانو
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
شنبه 85 آذر 25 ساعت 1:48 صبحعنوان ندارم بذارم

ای بابا هی ! این حس تصمیم گیری و نگیری و اینکه تصمیم بر حسب شرایط است و شرایط موقتی است و بنا بر آن تصمیم هم موقتی است مرا کشت !!

چه میدانم فعلا" که طبق غرایز انسانی هر کس بهتر به ما میرسد بهترین است !

***

در ۲ انتخابات هم شرکت جستم  به خاطر دو عدد مهر و استخدام و نان و پنیر و کفت ! نان را به نرخ روز نخوریم از آن دسته ایم که از گشنگی میمیریم !

خودمانیم پس از ۲۵۰۰ سال شاهنشاهی باید هم مردم دموکراسی ندیده باشند ! تمرین کنید خواهران و برادران تمرین !

***

دیگر جدیدا " وقتی تو ماشین بمب گذاشتند یکهو پس از استارت ماشین نمی ترکد !!

یا باید گاز بدهد یا موبایلش زنگ میزند تا بردارد میترکد !

به این میگویند کلیشه با دم ! خوب اگر من بخوام ژست نگیرم که نمیشود کل این زندگی کلیشه است و چقدر ژست دانشمند ناراضی بودن کسل کننده !

***

من چقدر شبیه خان زاده ها حرف میزنم !! تاثیر را هم خودت گرفته ای رعیت !

وبلاگ اصلی من   http://maryamblog.blogfa.com


متن فوق توسط: مریم بانو نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)
درباره خودم
عنوان ندارم بذارم - مریم بانو
مریم بانو
ما ، در هیات پروانه ی هستی ، با همه ی توانایی ها و تمدن هامان شاخکی بیش نیستیم ! برای زمین هفتاد کیلو گوشت با هفتاد کیلو سنگ هیچ تفاوتی ندارد . یادمان باشد کسی مسئول ِ دلتنگی ها و مشکلات ما نیست ! اگر ردِ پایِ دزد آرامش و سعادت را دنبال کنیم سرانجام به خودمان خواهیم رسید که در انتهای هر مفهومی نشسته ایم و همه ی چیزهای تلنبار مربوط ونامربوط را زیر و رو می کنیم (حسین پناهی)
لوگوی من
عنوان ندارم بذارم - مریم بانو
اشتراک در خبرنامه
 
جستجو در کل مطالب
 :جستجو

جستجو در کل مطالب این وبلاگ، حتی مطالب بایگانی شده!