سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مزیت مرد بودن !! - مریم بانو
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
دوشنبه 84 اسفند 22 ساعت 12:42 صبحمزیت مرد بودن !!

اومده واسه پسر عزیز دردونه اش زن پیدا کنه تیپاکس کنه آمریکا !!

از قضا دست میذاره رو دوست خوش تیپ ما !!

میرم آمار پسره رو در بیارم !!

می فهمم

ایوالله !!

آقا بچه 16 ساله داره ! اونم نامشروع !

با مادر یارو که رو به رو میشم میگم : چطور دلت میاد !! دختر معصوم رو بدی دست یه مرد هوس باز که فقط براش بچه بیاره !! و غذا درست کنه !

میگه : چه اشکالی داره اون مرده !! ازدواج قبلی واسه مردا عیب نیست ! 

میتونم بهش بگم : احمق و بی خاصیت هرزه و هرجایی

چون به آدمی که همچین استدلالی داره چیزی جز این نمیشه گفت ! 


متن فوق توسط: مریم بانو نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)
درباره خودم
مزیت مرد بودن !! - مریم بانو
مریم بانو
ما ، در هیات پروانه ی هستی ، با همه ی توانایی ها و تمدن هامان شاخکی بیش نیستیم ! برای زمین هفتاد کیلو گوشت با هفتاد کیلو سنگ هیچ تفاوتی ندارد . یادمان باشد کسی مسئول ِ دلتنگی ها و مشکلات ما نیست ! اگر ردِ پایِ دزد آرامش و سعادت را دنبال کنیم سرانجام به خودمان خواهیم رسید که در انتهای هر مفهومی نشسته ایم و همه ی چیزهای تلنبار مربوط ونامربوط را زیر و رو می کنیم (حسین پناهی)
لوگوی من
مزیت مرد بودن !! - مریم بانو
اشتراک در خبرنامه
 
جستجو در کل مطالب
 :جستجو

جستجو در کل مطالب این وبلاگ، حتی مطالب بایگانی شده!